Confusió amorosa
Bona nit!
Fa un temps vaig deixar la meva parella perquè no m'anava gens bé amb ella. Des d'aquell llavors el vaig passar molt malament aquests mesos i em vaig tornar molt desconfiada i una mica gelosa, cosa que no volia, per la qual cosa em vaig prometre no tornar-me a enamorar més per no patir una altra vegada.
Però darrerament he estat parlant amb una de les meves amigues amb què m'emporto molt bé, i de vegades fem de broma allò de "seduir-nos" i tal, el problema és que crec que m'està començant a agradar. La sensació aquesta al pit, l'alegria de parlar amb ella i tal... Però també em sento culpable perquè crec que estic traint a la meva ex... Sé que és estrany però em confon molt i necessito ajuda perquè aquest tema em posa molt nerviosa.
També tampoc vull que si li dic alguna cosa a ella o alguna insinuació (a la meva amiga) s'acabi allunyant de mi i perdi la seva amistat...
Laura Centellas

Hola!
Pel que ens expliques, no hi ha cap confusió amorosa!
Et vas prometre a tu mateixa una cosa bastant impossible: no tornar-te a enamorar/sentir atracció per ningú més. I això... no es pot controlar!
Així que, si estàs sentint aquestes pessigolles... disfruta-les! Primer accepta el que t'està passant, i després decideix de quina manera vols continuar (sense dir res, a través d'indirectes o amb una gran declaració). Això ja depèn del teu estil ;)
PD: Després d'una ruptura, podem tenir la sensació que encara estem vinculats d'alguna manera a aquesta persona, però això no ens ha d'impedir conèixer gent nova i gaudir amb tot el procés de seducció i enamorament!
Mica en mica, d'acord?
Una abraçada!
La Laura Centellas