Sóc massa petita?
holaa!
m’agradaria agrair-vos tota la feina que feu, ajudeu moltíssim!!💘
porto un temps ja coneixent un noi, ell és un any més gran, en farà 16 aquest any i jo 15.
El meu problema pot sonar bastant tonto, però porto un temps preocupada per això: soc massa petita per tenir nòvio? sé que aquest noi vol que anem en serio però jo no se és adequat a la nostra edat. crec que aquest dubte ve de que els meus pares són molt protectors i no se si veurien gaire bé que anés en serio amb algú.
moltíssimes gràcies, sé que es una mica estúpid però estic preocupada desde fa un temps:)
espero que passeu un bon dia💞
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules! Ens animen a continuar amb la nostra feina!
No et donarem la resposta que esperes, ja que en temes de relacions afectives, ha de ser la pròpia persona la que se senti còmode amb la relació.
És a dir, que si tu sents que ets massa petita per tenir parella i tenir nòvio, para-ho o posa una mica el fre. Tens tot el dret a marcar el ritme que necessites.
I, si pel contrari, sents que tu vols tenir tenir parella però estàs preocupada per la reacció dels teus pares, endavant amb la relació i busca la manera de fer-los entendre que aquesta persona és molt important per tu. Ja veuràs com, des de l'honestedat, entendran els teus sentiments.
Així que, el més important és: Tu et sents preparada per tenir parella?
(La resposta guiarà el teu següent pas)
Una abraçada!
La Laura Centellas