Tallar amb la meva parella
Hola,
La meva consulta és si hauria de tallar amb la meva parella. Portem uns 3 anys i no hem tingut mai cap baralla heavy, de fet me l'estimo molt. Quan quedem estic molt comode i m'ho passo bé amb ella, però ja no sento lo mateix que abans i molts cops em sento atret per altres noies.
El problema és que no vull fer-li mal.
També la trobaria moltíssim a faltar, no sé que fer.
Gràcies.
Laura Centellas

Hola!
Ostres, aquesta decisió és teva perquè només tu saps realment què sents per ella.
Nosaltres et proposem alguns punts a tenir en compte a veure si això t'ajuda a aclarir-te i a prendre una decisió:
1. Una parella evoluciona al llarg del temps i la intensitat inicial es pot convertir en un amor més tranquil.  - Pot ser que ja no sentis aquella passió de l'inici. Ara has de valorar si el que sents ara t'agrada o no...
2. Tu has de veure què et fa feliç a tu. No pots evitar-li el dolor si ella no sent el mateix que tu. Es tracta de ser honest, explicar-li com et sents i el que necessites. I a partir d'aquí... acceptar la seva reacció i respectar-la.
3. Heu parlat de tenir una relació oberta? Si és el cas, caldria parlar molt profundament sobre les normes que us poseu, per tal que tots dos us sentiu còmodes amb aquesta nova situació.
4. Pren-te unes setmanes per pensar i reflexionar sobre els teus sentiments. Exposa-li el que et passa i estigues uns dies sense veure-la i observant com et sents.
5. Et fa il·lusió un futur amb ella? Tens ganes de viure nous projectes amb ella? La il·lusió pel futur i per compartir, és clau en una relació.
No és fàcil trencar amb una relació de parella quan, aparentment, no hi ha hagut cap daltabaix o discussió concreta, però per això és important ser conscient de les pròpies emocions i estar segur de si ens aporta o ens resta....
Una abraçada
La Laura Centellas