com superar-ho
Bona nit, gracies per contestar.
A l’estiu vaig coneixer un noi, no vam arribar a sortir pero si que vam viure uns mesos molt intensos i especials estant de lio: parlavem dia i nit, quedavem, ens cuidavem… El fet es que ja hem perdut el contacte perque ell ha hagut de marxar a belgica per feina i no vol res serios, aixi que ha decidit distanciarse de mi… ja no parlem, com si no ens coneguessim, pero jo no puc oblidarme dell, estic massa enamorada i el tinc al cap absolutament cada dia i nit. Se que he de passar pagina, perque ell ho ha fet i se que no tornara, pero esq no se ni com. Porto des de llavors molt malament emocionalment, realment m’esta afectant moltissim i tinc a tot el meu entorn preocupat, ja no se que fer… necessito ajuda, si us plau.
Laura Centellas

Hola!
A vegades l'enamorament pot ser molt intens oi?
La ruptura pot ser molt dolorosa, i més si tu no volies trencar... És dur entendre que ell ha decidit que ara no vol estar amb tu i que tu has de posar el focus en tu i en el teu benestar.
Si creus que necessites ajuda psicològica, demana-la! A vegades va bé fer aquest camí acompanyada d'una professional.
A part d'això, des d'aquí et direm que primer cal expressar tot el dolor que has sentit. Deixa sortir tot el malestar, plora, crida, enfada't, escriu.... deixa que vagi sortint...
Mica en mica farà menys mal, ja veuràs!
Després caldrà que comencis a posar el focus en tu, en recuperar algunes coses que t'agraden i envoltar-te de la gent que t'estima.
Pot ser un procés llarg... nosaltres seguirem aquí... ves-nos escrivint.
Una abraçada!
La Laura Centellas