Dubtes amorosos
Hola.
M'agrada un company de classe i les meves amigues em diuen que a ell també li agrado; fa coses que fan pensar que si pero despres per whats és molt sec amb mi i no se si és perque es timid o perque realment no li agrado però es que si es perque no li agrado llavors no entenc perque a classe no para d'enviar-me indirectes. Em podrieu donar algún consell de que fer?
Gràcies
Laura Centellas

Hola!
A vegades la comunicació humana pot ser realment complicada, oi?
Des d'aquí t'animem a tirar-li alguna indirecta (per whats o a classe) i veure la seva reacció. Si veus que també et segueix el fil.... llavors podràs demanar-li per què és tan sec per whatsapp.
Moltes vegades va bé posar sobre la taula allò que ens preocupa. Dir-ho directament. Per ex: "sempre ets tan sec amb tothom, o només amb mi?" a veure què et respon... potser et diu que no li agrada el whatsapp i prefereix el cara a cara. O potser t'explica que no sap què dir-te...
Com ho veus? Et sents còmode fent aquest pas?
Una abraçada!
La Laura Centellas