Videos Gore
Hola, tinc una dubte i és que jo gaudeixo molt el vídeos gore de personàs fent el suïcidi o narcotraficants matant a persones o gent matant animals i et volia preguntar si por Hi haveu conseqüències en el futur però veure aquests continguts.
Laura Centellas

Hola!
Doncs la veritat és que aquest contingut es considera d'alt risc per les conseqüències que pot patir una persona:
- Per una banda hi pot haver una desensibilització, és a dir, que perdis la capacitat de sentir empatia cap al dolor aliè. Això provocaria que no fossis capaç d'atendre a algú que té una emergència o que ha patit alguna situació dolorosa.
- També hi pot haver una dificultat per diferenciar la realitat de la ficció. És a dir, que sentis el mateix quan veus una realitat de quan veus una situació de ficció.
- Amb el temps, pot provocar-te una alteració del teu desig i que necessitis cada vegada "més contingut", "més gore" i "més violent". És a dir, que entris en un espiral on no et puguis saciar.
- Finalment, pots acabar trencant la barrera de l'observador i necessitar executar-ho alguna acció sàdica per sentir-te satisfet/a
Generalment, les persones que estan en contacte amb situacions d'alt estrès (assassinats, suïcidis, violència...) necessiten un suport psicològic i psiquiàtric per poder assumir tota aquesta vivència. És molt habitual que en les professions que hi estan en contacte, tinguin unes hores setmanals o mensuals de suport psicològic.
Així que, des d'aquí et recomanem molt fermament que paris en sec amb la consumició d'aquest contingut. El desig es pot entrenar, per tant, si sents que necessites ajuda psicològica per canviar el focus del teu desig/gaudi, demana-la. Estàs en una situació molt vulnerable.
Nosaltres seguim aquí,
Una abraçada!
La Laura Centellas