Que he de fer?
Hi ha moltes coses en general, pero tinc l'autoestima molt Baixa, hem vec amb un cos horrible, m'enfado molt rápid I m'afecten moltes coses.
Per exemple, quan fan un comentari del meu cos, quan hem sento sola... Apart ara m'he enfadat amb les meves amigues I no crec que ens tornem a ajuntar, I hem fa moltissima por que m'utilitzin.
En general soc un caos
Que he de fer?
Laura Centellas

Hola!
Ostres, sembla que s'han ajuntat moltes coses, oi? A vegades sentim que tot ens passa a nosaltres i que tot es fa una muntanya....
A més, quan no ens estimem, quan no ens sentim a gust amb nosaltres mateixes i quan tenim problemes amb les amistats, apareix el malestar... i aquest dolor pot fer que reaccionem més impulsivament o amb més ràbia del que voldríem...
Anem a pams. Potser aniria bé poder treballar una mica la teva autoestima. Fes una llista de 5 habilitats que tinguis (coses que sàpigues fer bé), de 5 qualitats de la teva personalitat i 5 parts del teu cos que t'agradin. Sabem que pot ser difícil trobar-les, però fes-ho. Escriu tot allò que t'agradi de tu, encara que sembli una obvietat o que et sembli irrellevant. L'important és que la llista estigui plena.
Després, caldrà veure què ha passat amb les teves amigues i si en podeu parlar i resoldre-ho a poc a poc.
Escriu-nos per saber com estàs,
Nosaltres seguim aquí
La Laura Centellas