Por a morir
Hola no sé per què, però últimament tinc por a morir i no ho sé perquè, últimament m'he posat a sobre pensar sobre temes de la mort sobretot quan m'avorreixo en classe, crec que podria ser perquè una AMIGA de la meva mare està morint de càncer amb 47 anys i el pitjor és que té una filla que no sap res que la seva mare sé està morint. No se perquè la causa d'aquests pensaments de mort però jo vull que em donis consells però no pensar en la mort.
Laura Centellas

Hola!
Doncs nosaltres no et donarem consells per no pensar en la mort, perquè aquesta por és la por que ens manté en vida i ens ajuda a estimar.
La por al dolor que sentirem si algú proper és mor, és inversament proporcional a l'amor que sentim cap a aquesta persona. Transforma aquesta por, aquest dolor, en AMOR i veuràs que necessitaràs passar més estones amb aquella persona, parlar amb ella, fer coses juntes... i fes-ho.
És natural que, quan sentim una notícia sobre la mort, se'ns despertin tots els temors i hi pensem més. Llavors és fantàstic poder aprofitar aquesta activació per valorar el que tenim, per estimar-ho més i millor.
Si ho necessites, fes-li una carta a la teva mare i quan la tinguis escrita, fes-li saber d'alguna manera tot el que la trobaries a faltar. Disfruta i feu alguna activitat juntes. Us anirà bé a totes dues.
Una abraçada!
La Laura Centellas