realment acabarem junts?
Hola, no hem vull enrollar molt així que faré un petit resum de la meva situació i dels meus sentiments. L'estiu passat vaig conèixer un noi 4 anys més gran que jo i vam començar a conèixens i e tenir una relació no de parella sinó de "casi algo", total que cuán tot anava bé vaig descobrir que había conegut a una altre noia i ell hem va dir que ami hem veia com una amiga ja que ens portem uns cuants anys i no hem veia com a parella, seguidament va començar una relació amb aquesta noia. Ami hem va sentar molt malament perquè jo ja havia començat a sentir algo per ell. Total que vam establir una relació d'amics que va durar molt poc ja que cada vegada que ens veiem pasavan coses. I tot i que jo sabia que lo que fèiem no estava bé e seguit amb aquesta relació al punt de que estic enamorada d'ell. Jo e intentat passar pàgina i de fet e conegut a un noi que hem tracta molt bé i amb el que hem sento còmode però no puc evitar quedar amb l'altre i voler estar amb ell. La confusió de tot és que ell hem dona esperances hem diu que ell i jo en un futur estarem junts ja que ell no estima a la seva actual parella però no sap com deixar-la en aquest punt, i que s'arrapenteix d'haver començat una relació amb ella i de no haver-ho intentat amb mi. I hem fa molt mal perquè jo sé que realment ell i jo mai estarem junts, no funcionaria, jo no sé si ell realment diu això de veritat o que sent realment per mi per moltes coses que digui. Ell és una persona molt indecisa i desde la seva ex s'ha tornat molt immadur. Però tot i així no puc evitar estimar-lo tal i com és, probablement al dia d'avui sóc una de las personas que més el coneixen i una de les més importants en la vida del altre, hem passat moltes coses junts i l'estimo massa,però hem fa mal no sé què fer, no sé si espera o que fer.
Laura Centellas

Hola!
Entenem la teva situació i la teva dificultat per poder-lo oblidar. Generalment, ens costa oblidar una persona perquè mantenim l'esperança que en algun moment canvïin les circumstàncies i perquè en algunes ocasions, ens fa "visites esporàdiques" per mantenir-nos a l'espera.
És a dir, ell et promet que en un futur estareu junts (esperança activada), però que ara no pot. I tot i així, en comptes de tallar la relació, continua quedant amb tu esporàdicament (de manera que tu no pots iniciar una nova relació amb una altra persona).
I aquest és el mecanisme pel qual ens podem quedar enganxades a relacions desagradables.
En aquesta situació, l'únic poder de decisió és si continues esperant o bé decideixes tallar la relació i iniciar uns mesos de contacte 0 per poder passar pàgina.
No és fàcil cap de les dues postures i totes dues comporten dolor i malestar.... En el fons, el dolor apareix quan tens la certesa que aquesta persona no estarà disposada a apostar per la relació. I això fa mal....
Tu pots decidir el temps que necessites per prendre una decisió, i estarà bé. Envolta't de gent que t'estima, queda amb les teves amistats, fes allò que t'agrada... i intenta tenir moments de gaudi. Son importants.
Una abraçada!
La Laura Centellas