Inseguritat
Sempre he volgut tenir algo amb algú o estar de lio amb un tio. Però, sempre que parlo amb tios em faig paranoies de que no els hi molo. També amb el meu primer nòvio , ens estavem liant i tal i no paava de pensar en si a ell li agradava o si ho estava fent bé,etc.
És com que tinc molta por a cagar-la o que s'enrriguin de mi.
Laura Centellas

Hola bonica!
La inseguretat ens pot complicar molt la vida, oi?
Des d'aquí et podem dir que reconèixer aquests pensaments és el primer pas per no fer-los cas. Detectar que és la inseguretat que està parlant i que no son de veritat.
Després caldrà repetir les frases que sí que son reals: que si està amb tu és perquè li agrades.
Els humans ens apropem a allò que ens agrada i ens allunyem d'allò que ens fa por o no ens agrada. Així que si t'està fent un petó és que vol estar amb tu.
No ho oblidis, val?
Sabem que és difícil fer aquest canvi, però amb molta pràctica veuràs que cada vegada seràs més ràpida en fer-ho. ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas