com causar interès en un noi que no conec?
Hola!
Dimarts, quan estava al bus vaig veure un noi que em va cridar l'atenció i vaig treure forces per damnar-li l'instagram. Ell me'l va donar, em va acceptar la sol·licitud i afortunadament també em va seguir. Aquella mateixa tarda vaig obrir-li i al cap d'un parell d'hores em va respondre, va semblar interessat, ja que em va fer una pregunta per continuar la conversa. Quan el vaig respondre, el següent que em va preguntar va ser de quin any era. Jo li vaig contestar que era del 06 i llavors ell va trigar tot un dia a respondre i em va dir que era 04. El vaig contestar i ja no m'ha tornat a escriure més, en realitat m'ha deixat en vist.
No sé què fer perquè tingui interès, ja que sembla que el fet que sigui dos anys més petita li tira enrere. Algun consell?
Laura Centellas

Hola!
Uau!! que fabulós això que has fet!! Ens encanta!
Una persona et va cridar l'atenció, li vas demanar instagram i després vau començar a parlar! És genial!
A partir d'aquí, una vegada heu començat conversa i ell ja sap que existeixes, és quan es van ajustant les preferències. I si ell no se sent còmode amb una persona dos anys més petita que ell... No pots fer res per "causar interès". Pel que ens expliques, sembla que això el tira enrera i que no vol seguir amb la conversa... així que ho hauràs d'acceptar i donar-li el seu espai.
Potser d'aquí un temps pots tornar a obrir-lo a veure si està més receptiu, però si no ho està... ja tindràs la resposta (encara que no sigui la que tu voldries).
Ens sap greu... però has fet tot el que estava a les teves mans! Ara ja només depèn d'ell.
Una abraçada!
La Laura Centellas