por..
Hola, jo feia aquesta consulta perquè fa un temps em vaig liar amb una noia i em vaig adonar que no m’agradava o sigui, que no magraden les noies.
Llavors hi ha un problema i es q la gent tipu amigues meves es pensen que si, sobretot la meva millor amiga no m’ho para de dir, li he dit moltisssims cops que només magraden els nois i que soc hetero ( la veritat vaja, no sento cap atracció per les noies) i ella insisteix en que no, que ja veure q no en un futur. Sincerament no entenc perquè fa això i em fa molta ràbia, no entenc perquè no em pot entendre?? Com li puc fer veure ??
L’altre problema es que hi ha gent que sap això de que em vaig liar amb una noia i també s’ho pensen i no m’agrada que s’ho pensin..no se perquè però m’incomoda MOLT que la gent pensi o em posi una etiqueta d’una cosa que no soc. Estic cansada daquest sentiment de “potser ell sap això i es pensa que soc bi/lesbiana” no es que menfadi que es pensin això perquè obviament no es res dolent, es únicament que em molesta que la gent metiqueti d’una cosa que no soc.., em vaig liar amb una noia però va ser en aquell moment q vaig veure que a mi no magraden les noies…nose tot molt raro, simplement vull que em vegin pel que soc i no pel que vaig fer en un passat i visc com amb el sentiment de por i sentir-me fora de lloc, una consulta un pel estranya però porto mesos amb aquest sentiment, nose si m’he acabat d’explicar…
Laura Centellas

Hola!
Uff... això de les etiquetes imposades per altres persones... és una gran lluita!!! De fet, la majoria de col·lectius es queixen que son les altres persones qui les etiqueta d'una manera o d'una altra i no els demanen la seva opinió.
En el teu cas, si veus que no entenen la teva postura o que no volen acceptar la teva pròpia etiqueta, pots provar de dir-los que ACTUALMENT ets hetero. I que, si més endavant veus que t'interessen les noies, ja els ho faràs saber.
Les etiquetes han de servir per fer-nos sentir millor, per donar una explicació al que sentim i per sentir-nos acompanyades. Si les etiquetes es oprimeixen i ens generen malestar, no és una bona etiqueta ;)
Sabem que serà pesat.... molts ànims!!!
Una abraçada!
La Laura Centellas