Relació amb una noia més petita
Hola, us escrivia per dir-vos que tinc un problema amb una noia del institut. És una noia que va a 4t de la ESO (jo vaig a 2n de batxi) i ens em liat varios cops i tal, i ens agradem mutuament. Fins aqui perfecte, el problema es que fa uns dies em va dir que voldria algo més serios amb mi, i de veritat que jo vull, pero en aquell moment li vaig dir que m'ho havia de pensar. Li vaig dir aixó perque al nostre institut hi ha un noi del meu curs que també està sortint amb una noia de 4t i literalment tot l'institut els critica, i els hi fan bullying per la diferencia de edat. En veritat a mi m'es igual que tinguem diferencia de edat amb la noia que m'agrada, el que em fa por es a l'hora de mostrar-nos als demés i sobretot a l'hora de l'institut. A més per posar-vos en una mica de context soc una noia que sóc la típica que tothom es creu que soc hetero pero desde fa temps que m'agraden les noies, i també per aixó em fa por sortir amb ella. Bueno jajajaja una mica toston el meu text pero no tinc ningú amb qui parlar-ho aixi que. Merci per la vostra ajuda.
Laura Centellas

Hola bonica!
Gràcies per escriure'ns!
És cert que la diferència d'edat és quelcom que s'ha de tenir en compte a l'hora de tenir una relació amb alguna altra persona. Sobretot per evitar situacions d'abús de poder. (en general la persona més gran adopta un rol de poder, acceptant que en sap més de la vida i que ella té tot el coneixement, deixant l'altra persona en una posició de submisa i de "no saber res").
Un altre factor en les relacions amb diferència d'edat és que les dues persones poden trobar-se en moments vitals molt diferents.
Tot i així, amb el que ens expliques, la vostra diferència d'edat no sembla que pugui suposar un problema... així que si totes dues voleu estar juntes... endavant!!
Una abraçada!
La Laura Centellas