No sé que fer
Tinc problemes en els estudis, ja que he sacat AS en casi tot en la primera avaluació, els meus pares no estan caira per això, he intentat esforçar-me, em vaig fer un horari, una agenda, intento estudiar, però em distrec...
He estat fent el major que he pogut fer, però res m'ha ajudat, cada vegada que saco una mala nota en els exàmens intento esforçar-me per sacar una millor.
Però ja estic farta d'intentar una i altra becada fins al punt de fer qualsevol cosa per no anar l'insti.
Por favor em puts ajudar.
Laura Centellas

Hola!
Enhorabona per tot l'esforç que hi poses! Sabem que no és fàcil mantenir la disciplina quan els resultats no son els que voldríem...
Des d'aquí et podem dir algunes coses per ajudar-te una mica:
- Demana ajuda al teu professorat. Explica'ls les dificultats que tens, fes revisió d'examen (per saber on tens les dificultats), demana'ls consells per entendre millor la seva assignatura... Veuràs que el teu interès farà que estiguin més predisposats a ajudar-te.
- Redueix les teves expectatives. No vulguis millorar en totes les assignatures de cop. Marca't petits objectius i comença per aquelles assignatures que t'agraden més.
- Revisa el teu horari. És realista? Tens hores de descans?
- Demana ajuda a la teva família o alguna acadèmia per aprendre a organitzar-te. A vegades necessitem l'ajuda externa per descobrir els nostres punts febles i donar-los la volta!
Una abraçada!
La Laura Centellas