Q faig?
Hola gràcies per tot el que feu.
Fa un any q vaig tenir un "casi algo" amb algú i encara no ho he superat, que puc fer?
Laura Centellas

Hola!
Gràcies a tu per confiar en el consultori!
A vegades hi ha històries que queden "encallades" i sembla que hagin quedat congelades, amb la falsa il·lusió que en algun moment es poden reprendre.
Quan sentim que quelcom ha quedat enquistat, caldrà ser-ne conscients, tornar a analitzar la situació i reprogramar les nostres expectatives.
És a dir, preguntar-nos:
- què va fallar en el seu moment?
- Ara hi ha una possibilitat real d'apropament?
I si ara mateix no és el moment, intentar tancar aquesta etapa. A vegades és important que hi hagi una motivació interna de desencallar-ho i passar pàgina. Estàs en aquest punt?
Una abraçada!
La Laura Centellas