nervis carrer
Hola, quan estic al carrer del meu poble, que es petit, solc estar nerviosa per si em creuo gent per motius irracionals. No tinc grans enemics, vaig patir una mica de bullying fa molt pero res greu. Per altra banda no vull que em parli ningu ni que la gent em reconegui. A mes em fa vergonya saludar a la gent quan passo, tan si els conec com si no, i quedo com una maleducada.
Aquest problema el tinc des dels 10 anys (ara tinc 20) i es una cosa que he anat tractant amb els psicolegs pero que mai he estat tranquila al 100%
Molts d'aquests anys he anat sense ulleres (lentilles) perque em sento una mica menys nerviosa, pero tinc pensat deixar les lentilles per comoditat (em fan mal als ulls i son cares) i nose si eem sentaré comode com per anar amb ulleres altre cop, com fa molts anys (quan voltava mes pel poble), amb el risc de que em reconeguin
A més, tambe em fa vergonya que la gent em vegi amb certes persones, com amb me mare o la meva parella.
Que em recomaneu? Gràcies
Laura Centellas

Hola!
Ostres, és difícil per nosaltres donar-te una resposta que et pugui ajudar. Realment, si ho has treballat amb diferents professionals, et recomanem que continuïs buscant aquell/a professional amb qui et sentis prou còmode per seguir treballant.
Tanmateix, també et direm que, de moment, intentis posar-te petits objectius. És a dir, no es tracta de reduir l'angoixa a 0, sinó de poder fer vida normal malgrat el malestar. Que aquesta dificultat no et faci deixar de fer el que t'agradaria.
Intenta tenir algunes frases assajades: "bon dia", "Ostres, tinc una mica de pressa", "no t'havia vist"... que et puguin fer sentir més tranquil·la en el dia a dia.
Esperem haver-te ajudat una mica,
Una abraçada!
La Laura Centellas