no crec amb mi mateixa
Bon dia! a vegades hi ha dies que no crec en mi mateixa i hem sento com apatica. que puc fer? vec que les meves amigues tenen parella i jo no i aixo tot i que ho porto be pues hem genera ansietat en pensar perque elles si i jo no. gracies
Laura Centellas

Hola!
Comparar-se amb les altres persones té un risc molt important: que sempre ens fixem en un sol aspecte (en el que sortim perjudicades) i no en aquells que ens fan sentir millor.
Tradueix aquesta "ansietat" en motivació, en ganes de relacionar-te i conèixer gent. En ganes de veure què t'atrau de les altres persones i, sobretot, en ganes de conèixer-te millor. Està bé que reconeguis que tens ganes de tenir parella ja que et serà més fàcil veure quines persones tenen el mateix desig que tu i quines no.
No és una cursa ni una competició i no té a veure amb tu. Simplement que encara no ha passat, però passarà.
De moment centra't en tu i en fer allò que t'agrada i t'apassiona ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas