No se que he de fer
Porto un temps amb un noi, em tracta super bé i es preocupa molt per mi. Ahir ell va sortir de festa amb els seus amics i m'ha explicat que anava molt malament. M'ha trucat avui al matí dient que es va barallar i, també, li va donar una bufetada a una noia que el va insultar. Llavors jo m'he enfadat molt perq va pegar a una noia i ell m'ha suplicat que el perdones. Jo no se que he de fer ara perq quan estem junts estem super be però tinc por que algun cop m'ho faci a mi. A més tampoc se com dir-li ja que jo no vull estar amb una persona que ha fet això, pero clar m'agrada molt i tinc por de com s'ho podra prendre. El problema esque li vull perdonar i seguir amb ell.
Laura Centellas

Hola!
No és fàcil el teu paper: ser la parella d'una persona que ha agredit a una altra.
Aquí tu has de prendre el temps que necessitis per prendre una decisió, per veure si et sents còmode seguint al seu costat o per canviar d'opinió al cap d'uns dies.
Pren-te uns dies per pensar en el que necessites i per marcar les línies vermelles. Si ho necessites, comenta-ho amb la gent del teu voltant, potser et poden ajudar a tenir en compte diferents variables.
Nosaltres no et podem dir la decisió que has de prendre, és una decisió teva, però no la prenguis sola, d'acord? (és a dir, que si decideixes seguir amb ell, però tenint clar que no acceptaràs cap més agressió de cap tipus, comenta-ho al teu entorn perquè et puguin ajudar en cas que torni a passar, per ex).
Una abraçada!
La Laura Centellas