Guanyar pes
Hola, fa temps que penso en canviar el meu físic, ja que estic molt prim, fa un temps pesava 31kg i media 1,50 i ara medeixo el mateix i he aconsseguit pesar 37kg, pero tot i aixi no paro de ser molt prim, que puc fer per ser mes ample i fort. Cal dir que tambe faig futbol, bicicleta i de vegades entreno braços, pero no deixo de ser com un pal. Que puc fer
Laura Centellas

Hola! Primer de tot, agrair-te que hagis dipositat la teva confiança en nosaltres i que a través del teu escrit, ens expliquis la teva preocupació. Ens comentes que fa temps que penses a modificar el teu cos, ja que consideres que estàs molt prim, tot i que has guanyat alguns kilos, estàs molt pendent del que posa a la bàscula, perquè consideres que ets massa prim i això no t'agrada massa. Tots tenim una constitució diferent, i pensa que tots tenim algun aspecte que no ens agrada o que ens fa sentir insegurs, tinguem el cos que tinguem. El més important és que t'acceptis i et valoris tal com ets. De vegades, ens centrem molt en el físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les quals la gent ens valora: l'actitud, el caràcter, les conductes, les habilitats, les reaccions.. tot això és el que conta i afecta la imatge que tenim i que tenen els altres de nosaltres mateixos. Aprèn a estimar-te tal com ets i valorar-te, perquè segur que veuràs que tens moltíssims aspectes que et fan únic, especial i perfecte tal com ets. M'agradaria recomanar-te que miris un petit vídeo que fa recapacitar i pensar en tot això, ja que segur que moltes persones pensen que tens un cos envejable. El vídeo, el pots veure al següent link:
W8YHtUrtKeI Espero que t'agradi tant com a mi! Una abraçada ben forta!
La Laura Centellas