Bon dia, vodria consultarte una coseta
Soc un noi que destaca en l'ambit tecnologic i que sempre ha somiat en ser inventor o aportar alguna cosa que revolucioni el mon, i entre mans tinc una idea documentada 100% real i efectiva, d'un aparell que evitaria molts sucidis, segons xifres d'internet calculo uns 800.000 anuals mundialment, sobretot joves. La cosa es que, sabent que no tinc l'ajuda, ni els coneixements ni els recursos necesaris com per disenyarlo, no se com fer-ho. Tot i així estic intentant fer la patent jo sol, per a que el món ho conegui. Sento que aquesta seria l'unica i ultima oportunitat per complir els meus somnis, i aixo em genera molta ansietat i estres, perque contradientme s mi mateix, no vull tirarlo endavant ja que si m'ho rebutjen, adeu. Estic molt estancat. Com podria lidiar amb aquest estira i arronsa que tinc al meu cap ?. Gràcies per tot el que feu.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns!
Doncs seria meravellós si existís aquest aparell per prevenir el suïcidi!!
Nosaltres tampoc som expertes en el camp tecnològic, però et proposaríem que, en comptes de fer-ho sol i en l'anonimat, intentis contactar amb professionals experts en aquest camp o en la docència que et puguin donar un cop de mà. A vegades és tant senzill com trobar el seu correu electrònic i escriure'ls proposant-los quedar per explicar-los aquesta idea. Segurament alguns no et contestaran, però d'altres sí que mostraran interès i potser això et pot ajudar a desenvolupar-te i a sentir-te acompanyat.
Estaria bé que tinguessis clar què estàs buscant: recursos econòmics, difusió, coneixements teòrics, aplicació pràctica,... per poder-ho exposar directament.
Si tens cervell d'inventor, no defalleixis!! No és l'última oportunitat ni molt menys! Tot just has començat i hauràs de picar moltes persones i fer molts prototips per resoldre els problemes que vas trobant. Mica en mica, no t'ho jugues tot en una carta, no ho oblidis ;) Calen moltes ments per millorar el món actual i la teva pot ser molt interessant!!
Amb moltes ganes de sentir parlar de tu!
La Laura Centellas