Prima i grassa a la vegada. ?
Hola, intentaré explicar-me però no sé com.
Jo quan em miro al mirall em veig grassa, però a la vegada massa prima.
I es que les meves cuixes són moolt amples però els meus braços massa prims.
I el problema és que quan em miro em dono molt fàstig, sobretot el meu abdomen em dona fàstic, perquè a la vegada que un dia està molt grass, un altre dia està molt prim, i sincerament NO PUC MÉS.
No sé perqué ho dic aqui però espero que m'ajudeu.
Laura Centellas

Hola maca! Moltes gràcies per contactar amb nosaltres i explicar-nos com et sents i el que et preocupa. Ens comentes que no estàs massa a gust amb tu mateixa, consideres que tens el tronc inferior massa gras, però, en canvi, creus que tens el tronc superior massa prim. Dius que no estàs a gust amb la teva imatge quan et mires al mirall, tens emocions molt negatives i desagradables cap a tu, generant-te molt rebuig, verbalitzant inclús que et fas fàstic. És de vital importància que t' adonis que no és gens saludable tenir aquesta visió/opinió de tu mateixa tan dolenta, i que això, pot tenir efectes molt negatius i que tota aquesta situació et genera molt dolor i malestar. Dius que no pots més, clar que no, no tens que soportar aquesta situació.Per això, és crucial que aprenguis a estimar-te i valorar-te tal com ets, que vegis i t'adonis de totes les coses bones que tens. Moltes vegades, donem massa importància a l'aparença o al físic i no som conscients de les coses realment importants: la nostra personalitat, el caràcter, les emocions, el comportament... tot això són les coses per les quals la gent t'aprecia i t'estima. Però de vegades, ja tenim aquests sentiments tan interioritzats que ens és molt difícil modificar-los, per això, et recomano que si tu no pots fer-ho, demanis ajuda. Hi ha professionals (psicòlegs) que et poden ajudar a canviar aquesta percepció tan negativa que tens sobre tu mateixa i aconseguir treballar i millorar la teva autoestima. No t'has de sentir malament o tenir vergonya, tots en determinades situacions, necessitem ajuda, una empenta per a poder canviar o modificar alguna cosa. Has sigut molt valenta al explicar-nos-ho, sé que no és fàcil expressar aquestes emocions, però et demano que ho facis també amb els teus pares o amb algun adult a qui tinguis confiança. Sigues sincera, amb el cor a la mà. Segur, que quan ho facis, junts podeu trobar la manera de poder canviar tota aquesta situació. Si necessites qualsevol cosa més, no dubtis a tornar a escriure'ns. Una forta abraçada!
La Laura Centellas