Novio?
Bones, escric perquè estic molt liada.
Fa un mes i mig vaig començar una relació no monògama amb una persona que no sé si m'agrada, ara. Ens vam conèixer per una app i vivim una mica lluny. Al principi pensava que el tema no monogàmia seria un inconvenient però he vist que no, que ho puc portar bé i de fet hi estic a gust. Però el que em passa últimament és que començo les relacions com molt ràpid (a les poques setmanes de conèixer la persona), la vaig coneguent, i vaig veient coses de l'altra persona que no m'agraden. Fa poc vaig deixar una relació d'uns 3 mesos, i no he durat mai més que aquest temps amb algú.
No sé si hauria de comunicar-li tot el que no m'agrada d'ell. Algunes coses ja les hem parlat, però sento que són masses coses, i crec que si no hi hagués el compromís de que som "novios" no m'hi relacionaria, perquè no em dona bones vibres. He passat de pensar que seria l'amor de la meva vida a tenir dubtes de si m'agrada.
No sé si hauria de deixar-lo. Ell està pillat i fent plans de futur amb mi.
Merci
Laura Centellas

Hola!
Creiem que tens molt clars els teus sentiments... Si a tu no t'agrada o hi ha massa coses que no t'agraden... ja tens una resposta. Sabem que no és fàcil tallar amb algú, però és important ser honest amb un mateix per respectar-nos i protegir-nos.
Potser en pots treure l'aprenentatge d'esperar un temps abans de començar un compromís. És a dir, de donar-te un marge per conèixer l'altra persona, per veure si t'agrada i si et sents còmode (no vol dir que sigui per sempre, però almenys serà una relació que estarà més fonamentada).
Sigues honesta amb tu mateixa i fes-li saber els teus sentiments. Veuràs que et quedaràs molt més tranquil·la.
Una abraçada!
La Laura Centellas