rallada
Hola, el meu novio i jo fa dos mesos que no tenim relacions. Quan quedem no fem res de sexe i ell diu que no te ganes perque te deures i va agobiat pero nose si es veritat o ja no li poso, perque sempre ha sigut molt actiu. A mi no m'importa tenir relacions perque no es algo que m'encanti, pero em rallo per si ja no li agrado o ja té algu mes, perque ultimament li explicaba les meves inseguritats, de que crec que no li donc plaer i follo fatal... i des de llavors es quan va començar a posar aquestes 'excuses'. La veritat no soc gaire bona fent-ho, casi mai ha tingut orgasmes amb mi i jo amb ell tampoc aixi que nose que fem. Ja hem parlat a vegades de que els dos tenim algfgunes disfuncions pero jo crec q poc a poc ens estem tornan amics
Que puc fer per no rallarme? gracies
Laura Centellas

Hola,
És difícil no rallar-se si tens tots aquests pensaments rondant-te pel cap. Ara bé, de tot el que ens has explicat, tot i que entenem que si has notat un canvi en el seu comportament et preocupis, a nosaltres ens preocupa que diguis que "no t'importa tenir relacions sexuals", ja que per tenir relacions sexuals no hauríem de "cedir", ho hauríem de desitjar i ho hauríem de gaudir.
Ell t'ha donat una explicació de perquè no sent desig actualment, però tu... t'has preguntat què és el que fa que no gaudeixis de les relacions sexuals? T'has explorat? Et coneixes? Potser el teu cap no està connectat amb el que està rebent el teu cos.
D'altra banda, què fa que ell no pugui arribar a l'orgasme? Potser el seu cap tampoc està centrat en el plaer. I això ho dificulta tot.
Us animem a parlar i a comunicar-vos, què sentiu? Com us sentiu?
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas