Panxa inflada
Hola, tinc un dubte.
Acostumo a tenir la panxa inflada, tan si bec aigua, menjo qualsevol cosa se'm infla i no se si és normal. És una cosa que no m'agrada pq vull tenir l'abdomen pla, no sé què fer.
És normal?
Laura Centellas

Hola! Moltes gràcies per contactar amb nosaltres i expressar-nos els teus dubtes. Ens comentes que creus que la panxa se t'infla massa, tant si beus aigua com si menges, i això et provoca disgust, ja que dius que voldries tenir l'abdomen pla. Voldria comentar-te que això, és una cosa completament normal, tots ens despertem al matí, amb la panxa menys voluminosa (perquè hem passat moltes hores en dejú a la nit) i a mesura que avança el dia, i anem ingerint beguda i aliments, l'abdomen és va distendint.  Al final,  l'important, és seguir un estil de vida saludable, fent  una mica d'esport i menjant de manera variada i equilibrada, així el teu cos estarà sa, que és el realment important,  sigui quina sigui la teva constitució. A vegades ens comparem massa amb altres persones, sense tenir en compte que cadascú som diferents i tenim característiques diferents. Per la qual cosa, no tens per què tenir l'abdomen pla, cada cos és diferent i potser tu tendeixes a acumular més greix en aquesta part del cos. El millor consell que et puc donar és que t'acceptis tal com ets, que no has de tenir la panxa plana, com gairebé tots en tenim, i que tenir panxa no és cap problema. NO passa res i no t'ha de fer sentir malament o generar un complex. Si, així i tot, creus que potser a tu se t'inflama més de l'habitual, per a quedar-te més tranquil.lapodries descartar amb un metge especialista que no tinguis alguna intolerància o rebuig a algun aliment concret, que la seva digestió pot causar com a simptomatologia aquest abdomen inflamat. Moltes gràcies i un petó mol gran!
La Laura Centellas