Perduda
Fa temps que he tornat a tenir bestanta ansietat i Per controlar la ansietat doncs fumo normalment cigarrets electrònics. I a vegades també he fumat Tabac o mariguana però mes poques vegades perque es dificil de aconseguir, tambe altres vegades per estrés me acabat Pagan a mi mateixa i em tornu una mica boja . ser que no es bo per mi però a la vegada sento que es l’única cosa que m’ajuda a calmar l’ansietat , l’altre cosa que faig per calmar-me es anar el gym em puc passa una tarda sencera el gym però això no es suficient perque a la que surto del gym la meva ansietat torna a apereixa. Ser que un motiu de que em vingui la ansietat Es que sento que me engreixat i no m’agradar sempre he set prima i ara em veig mes grassa sobretot la part de baix abdominal que cada vegada que menjo sento que s’em inflà i llavors intento no menjar gaire, aquesta tambe es una de les raons de les que vaig el gimnas perque no em vull engreixar mes.
Soc conscient de que tinc bestants problemes de autoestima i de autoconfiança, de fet ja vaig anar durant 1 any cada semana el psicolag per això i altres temes … però ara ja no i vaig tant sobin….. tampoc vull que els meus pares es preocupin o que pensin que tot el que m’estan donan no ha servit de res, ja que ells es pensen q ara ja em sento millor ( cosa que si que em sento millor que l’any pasat pero no es suficient) i em fa bestanta por de que s’enterin de que fumo perque em matarien . No te sentit que em senti aixi perque u tinc tot i tinc una bona vida i em sento afortunada de tenir la familia i els amics que tinc….
pero es que el problema es el meu cap no para de pensar coses negativas sobre mi mateixa ( es com si tingues un dimoni el meu cap que em va dient ets una merda ets una merda) i quan per exemple menjo i despres em miro el mirall no em sento gens comuda i aixo fa que m’estressir molt …. I ser que no estic anant pel bon cami pero em fa molta por demanar ajudar un altre vegada tinc por de defraudar els meus pares una altre vegada de que pensin que em queixo per tot i que no valorò les coses…. A veure si em podeu guiar una mica perque estic molt perduda ….
Moltes gracies per la ajuda que ens doneu perque la veritat que feu una feina fantàstica!!
Laura Centellas

Hola! Primer de tot, gràcies per contactar amb nosaltres i explicar-nos el que et passa i com et sents. Jo també vull donar-te les gràcies a tu per les teves paraules d'agraïment cap a la nostra feina, és molt reconfortant saber que aquest espai us és útil i us pot ajudar. Ens expliques que creus que pateixes ansietat i estrès per la qual cosa de vegades fumes, t'autolesiones o vas a fer esport de manera excessiva, encara que creus que després l'ansietat torna. Dius que creus que aquesta ansietat, te la provoca el fet que creus que t'has engreixat, la qual cosa no et fa sentir bé, motius pels quals dius que vas a fer esport. Reconeixes que no tens massa autoestima, entre altres coses aquesta era la causa per la qual vas anar un any al psicòleg, però ara, la freqüència de visites és menor, i tot i que dius que estàs una mica millor, et fa por preocupar als teus pares i demanar ajuda perquè penses que els defraudaràs. Vull dir-te que, i tot i que siguis conscient que tens una bona vida, això no impedeix que estiguis patint i que tota aquesta situació et provoqui molt malestar. I que és important que puguis tornar a demanar ajuda per a poder solucionar-la. Els teus pares sempre volen i voldran el millor per a tu, així que pots estar segura que sempre que necessitis ajuda, podràs comptar amb ells. Ja van fer-ho l'altra vegada i ara segur que també ho facin, perquè ells el que volen és que estiguis bé, sempre. Pensa que no els defraudaràs si els expliques el que et passa, al contrari. Segur que se senten orgullosos de tan valenta que ets al explicar-los aquestes coses (són coses molt difícils d'expressar) i de la confiança que diposites amb ells. Així que t'animo al fet que els hi expliquis amb el cor a la mà, així com ho has fet amb nosaltres, els exposis aquesta situació que et provoca tant patiment i no et deixa estar tranquil.la.  Un cop ho hagis fet,  ja que ens has demanat ajuda i si necessites parlar-ne més, et proposo que us poseu en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. A l'ACAB estem oferint un servei gratuït d’acollides on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú i on una de nosaltres (psicòlogues) us escoltarem, us assessorarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El nostre telèfon és 93 454 91 09. Esperem la vostra trucada, una abraçada molt forta!
La Laura Centellas