Superar ruptura amb una amistat
Hola, mai he tingut parella. Al gener una companya de feina s'em va declarar, els dos ens agradabem desde fa temps. Vam tenir alguna cita, els meus primers petons tot anava bé però em va dir que està en una situació complicada mentalment i que finalment creu que és millor centrar-se en recuperar-se i no tenir parella. Jo ho entenc i seguim sent super amics, parlant cada día veient-nos cada dia a la feina, però mentalment m'està costant molt ja que em segueix agradant molt, segueixo sentint coses per ella (m'estava enamorant per primera vegada) i hi ha dies, sobretot els caps de setmana que els passo sol que s'em fan molt durs. Visc a l’estranger per tant estic bastant sol per fer coses amb altre gent. Què puc fer?
Gràcies.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns!
Doncs entenem la teva situació... Generalment recomanem evitar el contacte per poder superar una ruptura, però en el teu cas, entenem que és complicat.
Tot i així, sí que t'animem a sortir una mica del cercle i a provar alguna cosa nova, o intentar quedar amb un cercle més ampli, per poder obrir el teu cercle social. Es tracta que aquesta persona cada cop ocupi menys espai al teu cap i que tinguis persones amb qui poder parlar i compartir com et sents.
Sabem que no és fàcil, però potser hauràs de posar una mica de distància amb ella o demanar-li que t'ajudi a conèixer gent nova. Com ho veus?
Una abraçada!
Escriu-nos sempre que ho necessitis!
La Laura Centellas