Què faig?
Bona tarda, em dic Joana.
Desde principi de curs m'agrada un noi i gràcies a un amic vaig saber q jo tmb li agradava.Pero no vam arribar a sortir pq li feia cosa pq diu q som molt petits .
Ara pel mateix amic q comentava sé q a la classe ha dit q si jo em declarava ell acceptaria. Com li phc dir q a mi m'agrada? Pq sóc MOLT vergaonyosa i em fa molta por la seva reacció. Com li puc dir?
Moltes gracies per la vostra gran feina 😚
Joana
Laura Centellas

Hola!
Entenem molt bé aquesta vergonya... ens sentim vulnerables i no volem exposar els nostres sentiments per por al rebuig.
Ara bé, tu saps que també li agradaves a principi de curs i tens sospites que encara li agrades, oi?
Doncs potser el que pots fer és apropar-t'hi i començar alguna conversa amb ell, així també us anireu coneixent, podràs valorar si et continua agradant i, mica en mica, guanyareu confiança. Llavors pots introduir el tema sobre si creu que sou massa petits per tenir alguna relació, així també sabràs si està obert o no... i a partir d'aquí pots anar tirant alguna altra indirecta a veure si ell et segueix el rotllo ;)
Aquesta és la via indirecta, la via directa és anar-hi i declarar-te honestament, a veure com reacciona...
Totes dues maneres tenen els seus riscos i els seus avantatges...
Una abraçada!
La Laura Centellas