AJUDA la meva amiga em mata
L.altre dia vaig estar parlant per insta amb el novio d'una amiga meva, pq som amics des de petits i ens caiem be i tal, i vam dir de quedar. Total q vam acabar liant-nos i ara ell vol estar amb mi i deixar a la meva amiga. el q passa es q com senteri la mev amaiga em mata i no se q fer Necessito ajudaaa
Laura Centellas

Hola!
Ostres, quin embolic...
La pregunta més important és: i tu què? A tu t'agrada aquest noi? Què sents per ell? Vols tenir-hi una relació?
Él més important és centrar-te en tu i en saber què vols. Després caldrà veure com et relaciones amb la teva amiga. Si tu sents que no la vols enganyar, hauràs de parlar amb ella, explicar-li el que ha passat (no calen gaire detalls) i acceptar la seva reacció i el seu dolor. Donar-li l'espai que ella necessiti per recuperar-se i veure si es pot reconstruir l'amistat.
Cada persona és lliure d'estar amb qui vulgui si l'altra persona també ho desitja. I també hem de tenir en compte que trencar un compromís pot provocar dolor en l'altra persona i hem d'acceptar la seva reacció.
En el fons es tracta de ser responsables de les nostres accions i si tu sents que has fallat a la teva amiga, hauràs de reparar el dany (si ella vol).
Esperem haver-te ajudat. Una abraçada!
La Laura Centellas