Ja no se que fer
Jugo a bàsquet, vaig al gym i vaig en bici cada dia, menjo una dieta sana i equilibrada, i no hi ha manera de baixar de pes i les meves cames són molt grosses i no m'agraden gens. Que puc fer, ho accepto i ja?
Laura Centellas

Hola! Moltes gràcies per a confiar en nosaltres i expressar-nos el que et passa. Ens comentes que tens una dieta sana i equilibrada i tot i que fas molt esport (jugues a bàsquet, vas al gimnàs i en bicicleta cada dia), així i tot, creus que no t'aprimes i consideres que les teves cames són massa grosses i no t'agraden. I ens preguntes què és el que pots fer, entenc per a poder reduir-les, però com tu mateixa molt bé dius, el que has de fer, és acceptar les cames que tens. Si tens uns bons hàbits alimentaris, t'alimentes de manera sana, variada, equilibrada i suficient (i tenint en compte el desgast en practicar tanta activitat física), no tens per què perdre pes i no t'has de preocupar el més mínim de com són les teves cames. Cadascú tenim la constitució que tenim, i potser, la teva constitució tendeix a ser més ample del tren inferior. A vegades, ens obsessionem i ens centrem molt en una part del cos, que ens produeix malestar o que no ens acaba d'agradar, i ens oblidem de totes les coses bones que tenim i per les quals la gent  ens estima i ens valora. Tots tenim complexes o parts del cos que ens agradaria tenir diferents, però al final, el que hem d'aconseguir és acceptar-nos i valorar-nos tal com som, acceptant i estimant les coses que ens agraden com les que no tant, que al final, són tot el que ens fan ser úniques i especials tal com som. No hi ha un cos perfecte, cadascú és perfecte tal com és. A més, pensa que aquestes cames que tant et disgusten, són les que et permeten fer tota aquesta activitat que ens expliques, i tantes altres coses que potser moltes vegades no valorem suficient. Així que t'aconsello que aprenguis a mirar-te amb uns altres ulls i a valorar i apreciar-te tal com ets: una persona única i meravellosa! Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas