no m'enamoro...
Hola bones, aquest tema em comença a preocupar bastant i es que crec que no sóc capaç d'enamorar-me. Amb els 18 anys que tinc mai m'he enamorat de ningú i només m'obsessiono . Un cop aquesta persona de la qual estic obsessionada em fa cas , em deixa d'interessar. Al principi em semblava divertit i anava de fuckgirl fent-me la guai i la que no s'enamora però realment m'està començant a preocupar bastant aquest tema. Veig als meus amics i a la gent del voltant que la majoria s'ha enamorat algun cop o actualment tenen parella. Jo sé que no s'ha de idealitzar a ningú ni a l'amor però no sé que se sent enamorar-se. Tinc por a quedar-me sola tota la vida o almenys no enamorar-me mai de les meves futures parelles. Penso que aquest fet ve més de fons, o sigui, un trauma o alguna cosa així però no ho sé ni jo així que... . Em faig ràbia i m'odio a mi mateixa quan no tinc ni un xisc de sentiments cap a un noi que em tracta molt bé, que m'estima, que es preocupa, que té sentit de l'humor i q és atractiu (vamos, el noi perfecte x mi). I si mai m'enamoro? I si mai visc el típic romance q tothom ha viscut algun cop? I si estic condemnada a voler només les persones que no em fan cas i els que sí, passar totalment d'ells? La veritat es que porto temps ja menjant-me el coco amb aquest tema. Gràciess!!
Laura Centellas

Hola!
Para el carro!! que la preocupació té tendència a posar la cinquena marxa i ja s'imagina un món catastròfic!
Anem a pams: tens 18 anys i, tot i que sembla que tothom ja ha viscut un enamorament, la realitat no és aquesta. Hi ha moltes persones que viuen l'enamorament molt més endavant.
Tot i així, entenem la teva preocupació i la necessitat d'entendre per què no et fixes en aquell noi "perfecte" per tu o per què quan aconsegueixes estar amb algú, perd el teu interès. Aquí potser hauriem de valorar si l'ego et juga una mala passada i potser et fa prendre decisions equivocades.
Des d'aquí t'animem a fer una llista de característiques que t'agradin de les altres persones. D'allò que consideris important per tenir-hi una relació. I aquesta llista potser et permetrà anar ajustant aquelles persones que realment t'interessen.
Finalment, si sents que necessites ajuda professional per poder-te aclarir i posar ordre, fes-ho. Segur que et pot ajudar!
Una abraçada!
La Laura Centellas