NO HO SUPERO
A veure, ja tenia una amiga meva que erem MOOOOOLT amigues, i un dia em va deixar de parlar. Lo que passa que d'aixó ja fa bastant i ara no ens parlem. I quin es el problema? Que no puc parar de pensar amb ella, no puc parar de pensar que he fet malament i no puc parar de mencionar-la devant de les meves amiguies. I les meves amigues sempre em diuer "supera-ho ja, pesada" Pero esq NO PUC, però tampoc vull tornar a ser la seva supeer amiga, perque a mi casi m'expulsen del cole per ella i de cop em va deixar de parlaaaar. QUE FAIIG? AJUUUUUDAAA
Laura Centellas

Hola!
Doncs segurament estàs encara en un procés d'acceptació, com si estiguessis en un procés de dol. Pel que expliques, aquesta amistat va ser molt intensa i, com que es va acabar de manera sobtada i sense preveure-ho, necessites un temps per adaptar-te a aquesta nova situació (Que ja no forma part de la teva vida).
Des d'aquí t'animem a agafar una llibreta i un bolígraf (és important fer-ho a mà per augmentar el processament emocional) i escriure tot el que li voldries dir. Ves-ho fent un o dos cops per setmana i veuràs que hi haurà dies que et sortirà la ràbia, d'altres que estaràs més trista, d'altres que ja li diràs adéu, en d'altres li trobaràs aspectes positius... i tot això forma part del procés de dol i ha de seguir el seu camí.
Així que de moment, pren-te unes setmanes per escriure. Obliga't a escriure almenys 1 cop per setmana. I d'aquí un mes torna'ns a escriure per saber com estàs.
Una abraçada!
La Laura Centellas