Relacions sexuals amb la meva parella
Hola noies! Primer de tot voldria agrair-vos el vostre treball, ens ajudeu molt!
Bé, el motiu de la meva consulta és el següent: Fa uns mesos la meva parella i jo (és un noi) vam començar a tenir relacions sexuals perquè ens venia de gust i portem junts molt de temps. El problema és que tot i que m'agrada molt com ho fa i que realment sento plaer no aconsegueixo ejacular. És extrany perquè ell sempre pot i em diu que voldria que jo també ho fes però no sé que em passa que soc incapaç. Per una part penso que és perquè em poso nerviosa però no sé es que quan em masturbo puc ejacular perfectament llavors no ho entenc.
Gràcies per la vostra atenció!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies per les teves paraules i per utilitzar el consultori!
Aquests nervis que comentes és possible que estiguin fent que el teu orgasme no es desencadeni en companyia de la teva parella.
La teva mateixa pressió per voler arribar-hi i la que ell genera de forma indirecte al dir-te que vol que arribis a l'orgasme també pot ser que estigui influenciant en que els teus pensaments estiguin més centrats en voler arribar-hi, en pensar "ui, avui tampoc hi arribaré", "què em passa perquè no puc?", "ell es deu estar cansant/avorrint", etc... i això fa que no puguis estar connectada mentalment al que és eròtic de la situació, a les fantasies, al plaer,... sinó que estàs connectada a preocupacions i pressions que no són gens excitants.
No sabem si li has ensenyat com et masturbes tu, què t'agrada sentir, de quina manera ho fas... potser podrieu començar pel principi i que li puguis guiar la seva mà èr a que aprengui com tocar-te.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas