..ns que possar :/
A veure,
Soc una noia que tècnicament estic bé però sense saber exactament per què tic la mania de mossegar-me i cremar-me les mans amb la goma d'esborrar. No és per cridar l'atenció ni perquè estigui estressada simplement em tranquil·litza. No sé què fer per treure'm aquesta mania ni perquè la tinc des de que tinc memoria em mossegava les mans i tinc bastants cicatrius de les quals no estic orgullosa. I cada cop vaig pitjor...
Que hauria de fer?
Laura Centellas

Hola!
Doncs potser hauríem de veure quina funció fa el fet de mossegar-te les ungles. Potser tu sents que no estàs estressada, però potser el teu dia a dia és molt estressant, o tens una situació familiar complexe, o tens un grau elevat d'autoexigència, o potser és una forma d'autoregulació... podrien ser molts factors i des d'aquí és difícil donar-te alguna pauta.
T'animem a portar un petit registre dels moments en què t'adonis que t'estàs mossegant les ungles i el portis a un/a professional per tal de poder fer una bona valoració. Així et podrà donar les pautes que més et poden ajudar.
Una abraçada!
La Laura Centellas