No se que fer
Hola, bon dia!!
Us escric perquè estic preocupada perquè quan estic amb el meu novio i em toca la vulva, no m'excito prou i quan em fica els dits està com dur y no entra. Jo en la meva vida m'he fet dits dues vegades perquè em costa molt que entrin. Es possible que sigui perque estic nerviosa? Que podria fer? Moltes gràcies per la vostra feina!
Laura Centellas

Hola,
Podria ser per diferents motius, podria ser per, com molt bé dius, pels nervis. Els nervis, sovint venen acompanyats de tensió muscular i poden fer que hi hagi una contracció involuntària de la musculatura pèlvica, aquesta contracció generalment genera dolor i se'n diu vaginisme.
També podria ser que la membrana anomenada himen no permeti l'entrada dins la cavitat vaginal. Hi ha molts tipus d'himen, de més rígids, de més elàstics i flexibles i de porosos.
Et recomanem que puguis parlar-ho amb la llevadora de la tarda jove del teu CAP o de l'ASIR de la teva zona per a que pugui explorar-te i ajudar-te a descartar o detectar el que pot estar passant.
D'altra banda també t'animem a poder ensenyar-li tu al teu novio de quina forma t'estimules tu i de quina forma t'agrada sentir plaer en els teus genitals (i en tot el teu cos), potser no està estimulant les zones que et resulten excitants i si no estàs excitada física i mentalment, el cos no respon com esperem a l¡estimulació que li estem donant.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas