MASTURBAR MILLOR
Hola bones!
Fa molt poc que començo a introduïr-me coses al XOXO i fa poc vaig agafar el vibrador de la meva mare i vaig intentar masturbar-me però no entrava del tot.
Què podria fer per tenir més plaer? I com ho puc fer perquè m'entri?
Moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola,
En primer lloc, no utilitzis més el vibrador de la teva mare. Els vibradors són objectes d'ús íntim i personal. Veritat que no et raspallaries les dents amb el raspall de dents de la teva mare? Doncs igual amb els vibradors, cadascú el seu.
Si has començat a estimular-te i a descobrir-te el millor és que ho facis amb les teves pròpies mans, des del tacte, explorant com sents i ubicant bé totes les parts de la teva vulva i el que generen quan les estimules.
Per tant t'animem a agafar un mirall i mirar-te la vulva, ubica totes les seves parts. Localitza el clítoris, el clítoris és una estructura que la única funció que té és la de proporcionar-nos plaer. Explora, toca, acarona,... descobreix com funciona aquesta part del teu cos. Després també identifica la uretra i la vagina, i si et ve de gust intenta explorar amb el teu dit l'entrada de la vagina, introdueix-lo si et ve de gust... i ves descobrint sense pressa ni pressió.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas