Pèrdua
Holaa! Fa uns mesos va faltar una amiga meva i necessito ajuda per llevar-me un poc del cap la seva pèrdua perque no ho duc gaire bé. Gràcies!
Laura Centellas

Hola!
No sabem si entenem ben bé la teva consulta: us heu discutit amb aquesta amiga? Ha marxat a un altre poble o és que s'ha mort?
Si vols, ens pots escriure per aclarir-nos una mica la situació i poder-te ajudar de manera més concreta.
Tot i així, el que entenem amb la teva consulta és que estàs passant un procés de dol per la pèrdua d'aquesta amistat. Els processos de dol necessiten ser plorats. Cal que tinguis un espai per plorar, per recordar-la, per enfadar-te, per sentir el dolor... és quelcom del que no pots escapar. Així que busca aquests forats per deixar anar tot el malestar.
Veuràs que, mica en mica, farà menys mal. De veritat...
Una abraçada!
La Laura Centellas