ajuda
Hola, no escric per mi, escric per demanar ajuda per a la meva amiga. Ella es molt prima pero encara aixi es veu gorda y amb molta panxa. Jo he estat sempre parlant amb ella i dient-li q esta prima i q no esta gorda. Es mes, li he dit q la solucio no es deixar de menjar, la qual cosa fa sempre. No se q fer per ajudarla i senti que res del q li dic ho enten o fa cas.
Laura Centellas

Hola maca! Moltes gràcies per a contactar amb nosaltres i confiar-nos el que et passa. Ens demanes ajuda perquè tens una amiga, que tot i que és molt prima, ella es veu grassa i creu que té molta panxa. Ens comentes que ella ha deixat de menjar per aquest motiu, la qual cosa et preocupa i li has intentat fer veure que això no està bé, i que no pot deixar de menjar. Primer de tot, dir-te, que té molta sort de tenir una amiga com tu, que es preocupa tant per ella i intenta ajudar-la. Però de vegades no tenim les eines suficients perquè la persona entengui que això que fa no està bé, que segur que està patint i que podria desencadenar en un problema, així que és important que si ella no demana ajuda, ho puguis fer tu per ella. És de vital importància que alguna persona adulta del seu entorn (els seus pares, un professor), conegui això que li està passant, per tal de poder ajudar-la, i que pugui revertir aquesta situació. Vull dir-te que, tot i que potser en un inici pugui enfadar-se (si no vol que ho expliquis, potser se sent traïda), has de tenir molt clar que guardant-li el secret, no li fas cap favor, al revés, i segur que a la llarga, quan pugui rebre ajuda i solucionar aquest problema, t'ho agrairà i s'adonarà que gràcies a tu ha pogut deixar enrere tot el malestar que això li genera. Una abraçada molt forta
La Laura Centellas