No sé què fer
Hola, bona tarda.
Fa tres anys que no parlo amb el que era el meu millor amic. Teníem una relació molt tòxica, discutíem quasi cada dia, però també ens teníem molt d'afecte, i segurament també tenia dependència emocional. Quan vam deixar de parlar em va afectar moltíssim emocionalment.
El cas és que jo pensava que actualment ja tenia això quasi superat, però fa uns dies vaig parlar d'aquest tema amb un amic, i em va fer dubtar si encara l'havia superat o no. Crec que només l'estava evitant, ja que només evitava parlar d'ell moltes vegades per no recordar-lo més ni pensar més en ell, però la veritat és que encara penso en ell. Llavors, no sé què fer ara per poder-ho superar. Em frustra molt que encara no ho hagi superat, vull deixar de pensar en ell, i fer la meva vida tranquil·la.
També ara m'estic parlant més amb una amiga, que té un millor amic que li agrada, llavors m'està parlant d'ell, aquest noi l'he conegut fa poc i m'estic començant a parlar també amb ell, i l'afecte que es tenen entre ells dos em recorda molt a l'afecte que ens teníem el meu ex millor amic i jo, i estic pensant més en ell aquests dies també per això.
Laura Centellas

Hola!
Les ruptures (encara que siguin d'amistat) pot ser que siguin molt doloroses...
Després de 3 anys, hauríem de veure si realment hi ha hagut una evitació del dolor i no hi has volgut pensar (per tant, et tocarà passar i travessar el dolor) o bé es tracta d'un moment de nostàlgia veient la teva amiga amb el seu millor amic.
Si és la primera opció, et recomanem que facis un recopilatori de fotos i una carta de comiat al teu amic. Escriu-li tot el que li voldries dir, les coses boniques però també el que t'ha fet mal. I quan ho tinguis, ho guardes tot en una capsa escoltant una de les vostres cançons preferides.
Es tracta que puguis fer un procés de dol, que puguis tancar aquesta etapa i et puguis acomiadar d'aquesta amistat que ha sigut tant important per tu.
Dona-li el seu lloc.
Una abraçada!
La Laura Centellas