M'agrada una noia
Ja fa temps que m'agrada una amiga de la meva classe, ella sempre se li noten les tetes i es molt guapa. Ella juga a futbol i jo no soc precisament bo. L'altre problema esque es una d'aquelles noies que no els hi agrada cap noi. Una altra cosa es que som bons amics i no la vull perdre com amiga. Estic fet un embolic que puc fer?
Laura Centellas

Hola!
Ostres! El comentari sobre el seu físic no és necessari i pot resultar ofensiu.
Dit això, anem a la teva consulta. A tu t'agrada una amiga teva i no saps si aquest amor és correspost o no, oi?
L'única persona que ho sap és ella, així que li hauràs de preguntar. Ho pots fer de manera directa: fent-li la pregunta directament, o bé de manera indirecta: demanant-li qui li agrada o si hi ha algun amic que li agradi.
No és fàcil declarar-se davant d'algú però és un risc que hem de córrer en les relacions amoroses;)
Ah! i oblida't de si tu saps o no saps jugar a futbol! No és rellevant! Si ella hi juga i et ve de gust anar-la a animar, fantàstic! Podeu compartir la seva afició de moltes maneres ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas