Edat o problema?
Hola! He vist aquest consultori que feu per gent jove i Tinc una pregunta per vosaltres. Tinc 23 anys i estic veient com per unes raons o per unes altres ( treball, parelles, inclús nens, etc) estic perdent moltes amistats, per no dir casi totes. Cada vegada faig menys plans els caps de setmana i poder quedar a vegades es un món! Cadascú te una excusa diferent. Creieu que es pel fet de l’edat i que estem madurant agafant les obligacions corresponents el qual ens resta temps per quedar com fins ara o es per algun problema meu que fa que es retirin del meu costat?
Gràcies noies!
Laura Centellas

Hola!
Segurament estàs vivint un canvi de cicle vital entre les teves amistats. Ens han fet creure que les amistats son per sempre i no sempre és així. A vegades hi ha un canvi vital que fa que t'allunyis d'algunes persones que abans havien sigut molt properes. Les persones evolucionem i les amistats han d'evolucionar a mesura que evolucionen les persones que en formen part.
Centra't en les persones amb qui realment tens un vincle i cuida aquesta relació. Si no us veieu tant sovint com us agradaria, però hi ha interès i cura per l'altre, és probable que l'amistat es mantingui.
Si ho necessites, fes un petit anàlisis dels motius de distanciament d'aquestes amistats. Canvi de prioritats? Distància física? Canvi en la personalitat? Falta de cura de la relació? Potser t'ajuda a resoldre el teu dubte.
Una abraçada!
La Laura Centellas