embaràs?
Hola! fa 3 setmanes vaig tenir relacions sexuals amb la meva parella, amb preservatiu quan vam fer penetració. Per tal d'evitar possibles problemes, vam fer penetració però no es va còrrer dins per evitar riscos.
El cas es que fa 10 dies que m'hauria d'haver vingut la regla però no en tinc cap notícia encara. Fa 1 setmana em vaig fer un test d'embaràs per si de cas, va sortir negatiu. (pateixo pel fet que no em vaig fer el test just al llevar-me, que no hagi donat un fals negatiu).
He pensat en anar al ASSIR de la meva ciutat. Igualment, creieu que puc estar embarassada donades totes aquestes circumstàncies?
Moltes gràckes per tot el que feu!
Laura Centellas

Hola,
Si vàreu utilitzar correctament el preservatiu, vàreu comprovar que no es va trencar i a més ell va ejacular fora de la teva vagina, podeu estar tranquils perquè les probabilitats d'embaràs són molt baixes. Si el test d'embaràs ha donat negatiu, però segueixes amoïnada, pots repetir-lo si vols.
El retard en la menstruació pot ser degut a molts motius. Habitualment la menstruació et ve de forma regular?
Igualment, com ja has iniciat les relacions sexuals amb penetració vaginal, pots demanar cita amb la llevadora per una revisió. Podràs aprofitar per resoldre tots els dubtes que tinguis i assessorar-te pel que fa a anticoncepció.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas