Problemes greus per a dormir
Hola. Vaig escriure una consulta fa ja dies que es titulava semblant a aquesta i no m'heu respost. Serà un error o alguna cosa.
Us agrairia una resposta precisa i el més rapida possible, ja que és un problema que l'afecta molt.
Per altra banda, tinc un altre problema que ahir no em va deixar dormir gaire.
El cas és que jo sempre he sigut una alumna d'excel·lents tant a ESO com a primària i ara trec notes una mica més baixes al batxillerat. El tema és que jo faig el científic i, com que les mates no són precisament el meu punt fort, tenia por d'oblidar-me d'alguna cosa o fer algun error tonto que em baixés punts perquè jo volia treure el màxim de nota possible a veure si en comptes del 8 que tenia podia aconseguir un 9 de mitjana.
Així que algú, no sé qui, va robar l'examen. A mi un company em va donar les respostes i les vaig copiar. Vaig intentar donar-li el "cambiazo" a l'examen.
Val a dir que jo no acostumo a copiar ni fer trampes, així que em vaig passar l'examen cagada i tremolant.
Quan vaig canviar l'examen em vaig adonar de que el paper no era del mateix color que el full que m'havia donat el profe, perquè era com més groguenc i tot arrugat i es notava un munt. Li vaig entregar igualment perquè, ja ho he dit, que estava quasi histèrica i no sabia quasi el que estava fent. Vaig posar el paper dels enunciats damunt del meu full confiant que no es notés i li vaig entregar. Evidentment ho va notar. Em va dir: En serio? I jo en comptes de recular i donar-li l'altre full, no vaig dir res.
Ahir em va dir que no he suspès només el trimestre sinó el curs sencer, així que haver-me esforçat en treure un 8 als trimestres anteriors no m'ha servit d'una merda, perquè aracel màxim al que aspiro és a un 5 al curs sencer a les recuperacions.
I ara no tinc ni un 9 ni un 8 ni res. Ara no tinc una merda
I he passat de treure 10 en tot a anar a la recuperació i em sento completament inútil.
I li vaig donar el full que sí que vaig escriure per a dissimular durant l'examen i m'ha dit que si li hagués donat aquest em quedaria un 8 al curs.
Ara, a més d'haver perdut 3 punts per una gilipollez, a més, tot l'institut ha sentit parlar d'això i estic fins als nassos de sentir comentaris cada punyeter dia. Ara em coneixeran com la histèrica que plorava i fotia cops de puny a la paret del lavabo de l'institut. Això és perquè vaig estar a punt de tenir un atac d'ansietat el dia que li vaig donar l'examen i el dia que m'ha dit que he suspès he tornat a ficar-me al lavabo a plorar de ràbia i impotència.
A més, és que per molt que ho hagi avisat, no em sembla just que em suspengui el curs sencer. O sigui, jo que tenia un 8 treuré la mateixa nota que algú que no li ha donat la gana d'esforçar-se en tot el curs.
I no em digueu que parli amb ell perquè ja ho he fet i l'importa una merda que em baixi la mitjana per a entrar a la universitat o que ja pràcticament no tingui la oportunitat de aconseguir una de les matrícules d'honor.
A veure, jo entenc que no està ben fet, però suspendre'm un curs sencer em sembla desproporcional i injust.
Cada cop que penso en això no faig més que plorar.
Per cert, sobre el tema de dormir, he començat a prendre unes pastilles que es diuen enrelax i no dormen, sinó que relaxen pera dormir.
Però el problema s'ha atenuat però no s'ha arreglat completament, perquè em segueix costant força dormir.
Ajuda si us plau
Laura Centellas

Hola!
Esperem que t'hagi arribat la resposta a la consulta anterior.
Respecte a la situació que descrius... Entenem la teva frustració i la teva ràbia. Vas prendre una decisió arriscada i ara estàs vivint les conseqüències...
No sabem si estàs fent 1r o 2n de batxillerat. En cas que estiguis acabant primer, parla amb el teu tutor/a sobre quines notes necessitaries l'any vinent per enfocar-te ja de cara al futur.
Acceptar la pròpia responsabilitat no és fàcil, ara ja no està a les teves mans i l'únic que pots fer és reflexionar per evitar tornar a cometre el mateix error i començar a construir les opcions per l'any vinent.
Referent als comentaris de l'institut, passaran. Ara sembla que no ho oblidaran mai, però veuràs que mica en mica es va reduint tot el soroll i ja no hi haurà comentaris.
Tens algú amb qui parlar sobre com estàs? Seria important que puguis parlar-ne amb algú
Una abraçada!
La Laura Centellas