Cacao mental
Portu uns anys amb parella. Pero desde fa casi un mes, que estic començan a sentir cosas per un amic meu.
No se que fer,.... ja que el noi que em comença a agradar viu a l'altre punta de Catalunya.
A més no se com dir-li a la meva parella, que em comença a agradar un altre noi, pero tampoc ser com dir-li en el meu amic lu que sento per ell, sense que aixo pugui afectar la nostre amistat.
Que puc fer? Hi han dies que em menjo molt el cap.
Laura Centellas

Hola!
Doncs potser necessites un temps per aclarir els teus sentiments. A vegades els sentiments no son clars i necessitem parar i reflexionar sobre què volem i què ens aporta cada relació.
Nosaltres et plantegem una pregunta: "et fa il·lusió seguir amb la relació actual?" "Et fa il·lusió iniciar una nova relació?"
Potser a través de la il·lusió veuràs amb quina relació et sents més a gust.
Un cop ho tinguis clar tu, caldrà que siguis honesta amb ells i els expliquis com et sents i la decisió que has pres. Tu no pots controlar la seva reacció i si estan ferits o dolguts, hauràs d'acceptar el seu dolor. Però la honestedat és la única formula d'evitar fer més mal.
Una abraçada!
La Laura Centellas