nose res
hola bones, tinc 18 anys i encara no he tingut penetració amb cap noia. Ultimament mhe fixat que quan em masturbo la pell de sobre el gland no acaba de baixar del tot. La meva pregunta és si aixo pot complicar a l’hora de tenir sexe per penatració amb preservariu. Per altre banda quan tinc relacions amb noies em corro molt rapid i em preocupa, és normal o puc tenir algun problema dejaculacio precaoç? merci
Laura Centellas

Hola,
Gràcies per escriure'ns! Seria recomanable que un metge pogués revisar això que comentes de la pell del penis. Quan el penis està en erecció, el prepuci hauria de poder retirar-se sense problemes i deixar completament descobert el gland del penis. Si això no passa podria ser que tinguessis algun grau de fimosi. Un metge podrà diagnosticar-ho i indicar si és necessària la intervenció de fimosi o si amb algun tractament mèdic tòpic pot millorar i evitar la intervenció.
Si el prepuci no deixa completament descobert el gland, en la penetració podria ser que et provoqués dolor.
Ens falta molta informació per a poder explicar el tema de l'ejaculació. L'ejaculació ràpida pot ser deguda a diferents causes, la possible fimosi podria ser una d'elles, també podria ser que estiguis massa pendent de no ejacular (ansietat d'anticipació), en comptes d'estar pendent de gaudir de l'estimulació que estàs rebent o que estàs fent. No sabem si també et passa quan et masturbes tu sol o només quan t'estimula algú altre.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualita - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas