sola sí, però acaompanyada no
Ja m’ha passat unes quantes vegades i és que no puc arribar mai a l’orgasme quan estic intimant amb altres persones, però quan ho faig jo mateixa sí que arribo i, a més, sense cap dificultat. Quan em toco pensant amb altres sí que m’és una mica més difícil arribar, però ho puc fer igualment. Per què amb altre gent no puc aconseguir arribar mai?
Laura Centellas

Hola,
Podria ser que el fet de voler arribar i de pensar que no podràs arribar a l'orgasme quan estàs amb una altre persona, estigui fent que no et puguis centrar en les sensacions del cos i del plaer, i que estiguis més centrada en si arribaràs a l'orgasme o no. Això pot generar una pressió que quan estàs tu sola, no hi és... igual que pensar en altres persones, potser les teves fantasies no es centren en altres persones sinó que per connectar amb el teu cos necessites no pensar en altres i pensar en el que sent, en el com ho sents i acaronar-te com sentis que vols sentir. No forcis pensar en persones si això no és el que et connecta amb el teu plaer quan et masturbes o quan estàs acompanyada.
Potser podries ensenyar a les persones amb qui tinguis relacions sexuals, de quina manera sents plaer i com és que t'estimules. Així podran aprendre com sents.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas