No sé com masturbar-me
Fa temps que tinc ganes de masturbar-me perquè vull sentir el plaer, pero no se com fer-ho. Sempre que ho intento només em venen ganes de pixar i res més. Què estic fent malament? Com es masturben les noies?
Laura Centellas

Hola,
Què important que pugueu preguntar directament com fer-ho, el plaer femení ha estat relegat sempre a un paper secundari o inexitent, amb la teva consulta veiem que va ocupant més espai i això ens alegra.
El més important és que primer de tot et coneguis bé, et deixem una imatge per a que puguis mirar-te amb un mirall la vulva i que puguis detectar totes les parts:
GVqTzgGhEkJbY7
Quan ja coneguis totes les parts, aleshores pots començar a explorar-te a nivell tàctil. T'adjuntem un video on unes estudiants d'infermeria ensenyen com estimular les diferents parts de la vulva amb una maqueta:
BOJWa8takY
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas