No em corro durant el sexe
Sempre que tinc sexe amb la meva parella ell sempre acaba i jo no. Sempre arribo al punt que noto com si m'estigues a punt de fer "pipi" a damunt, però mai arriba a més. Que puc fer? Es normal?
Per una altra banda sovint tinc molt fluxe vaginal... Al caminar, pujar escales, el que sigui.. sempre acabo igual.. Es normal?
Laura Centellas

Hola,
No sabem si quan dius que no arribes a l'orgasme quan teniu penetració o mai? Tampoc sabem si quan et masturbes tu, sí que arribes o tampoc ho aconsegueixes.
Sovint esperem que amb la penetració arribem a l'orgasme però el més habitual és que les persones amb vulva no arribem a l'orgasme només amb la penetració, ja que la majoria de terminacions nervioses estan a l'exterior de la vagina, al clítoris i al voltant del clítoris.
Per tant, t'animem a que puguis ensenyar a la teva parella com estimular-te, com ho fas quan ho fas tu sola, de quina manera t'estimules tu i de quina manera t'agrada sentir plaer.
El primer pas és que primer de tot et coneguis bé, et deixem una imatge per a que puguis mirar-te amb un mirall la vulva i que puguis detectar totes les parts:
GVqTzgGhEkJbY7
Quan ja coneguis totes les parts, aleshores pots començar a explorar-te a nivell tàctil. T'adjuntem un video on unes estudiants d'infermeria ensenyen com estimular les diferents parts de la vulva amb una maqueta:
BOJWa8takY
Esperem que puguis explorar aquesta part, ja ens explicaràs!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas