Recuperació TCA
Hola, sóc una noia en recuperació de tca, i a vegades sento que ns que no estic lo suficientment malalta per rebre tractament, sento que el que estic fent no serveix per res, que em farà engreixar tot el que havia aconseguit perdre. Per altre part tinc por de estar sempre malalta, ara començare hospital de dia, però sento que no em servira de res
Laura Centellas

Hola maca! Moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos com et sents. Ens comentes que estàs en procés de recuperació d'un TCA, però de vegades, dubtes de si estàs malalta, de si el que fas et cal o si et funciona, i que ara començaràs el tractament a hospital de dia. També declares que tens molta por d'engreixar-te i d'estar sempre malalta. Comentar-te, que és normal que tinguis dubtes, i que tinguis pors, forma part del procés de recuperació, i és la mateixa malaltia la que fa que et sorgeixin aquests dubtes. Però m'agradaria tranquil·litzar-te i dir-te que el tractament funciona, però és necessari que tu hi participis activament. Que puguis verbalitzar amb els teus terapeutes aquests temors, i que confiïs en ells, perquè segur que estàs en bones mans. Durant el procés de recuperació, podràs tenir moments de tot, i segurament pot haver-hi alguna recaiguda, però no t'has de desanimar, és completament normal. Poquet a poquet, podràs combatre aquest monstre que ha anat apoderant-se de la teva vida, fent-te patir tant i creant-te tant de malestar, i podràs tornar a sentir-te lliure i feliç un altra vegada. Vull dir-te que la recuperació completa d'un TCA és possible, i estic convençuda que si hi poses de la teva part, ho aconseguiràs! De tota manera, si creus que tant a tu com a la teva família us pot ajudar, us proposo que ens contacteu a l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia, per tal de compartir aquest camí i que no se us faci tan difícil. Però tingues clar que és el camí correcte per poder posar fi a tot això. Molts ànims i molta força!
La Laura Centellas