dubte
Fa 2 mesos vaig començar a parlar amb un noi, "cosí" d'una amiga meva, ell és un noi una mica problematic, ja que ha tingut varis conflictes i pendent d'un judici del qual ell diu que es inocent. La seva mare per aquest motiu li tenia prohibit parlar amb noies. Ens vam veure i tot anava molt bé. Un dia, despuès de portar uns dies bastant raro, em va bloquejar i em va dir que no el parles més sense motiu, i continuo sense entendre el perquè. Centrant-nos en el tema de la seva mare, un dia abans de que em bloquejes, vaig anar amb la meva amiga a un lloc on estaba ell i la seva familia, la seva familia molt simpàtica em van preguntar si jo era la seva novia i em van preguntar per ell molt simpatics. Així que descarto que el motiu d'aquest bloquej fos per això, i ell justament aquell dia no se que v a passar que no estava bé
Nose que fer
Laura Centellas

Hola!
Ostres, doncs no podem fer gaire res... L'única via de comunicació és a través d'ell i si t'ha bloquejat vol dir que no vol comunicar-se amb tu.
Sabem que quedar-se amb el dubte pot generar molt malestar, perquè apareixen preguntes, sospites i mantens la ment en un estat de detectiu constant. Aquest estat d'alerta i d'anàlisi no és sa i pot provocar que quedis enganxada a la "no resposta".
Des d'aquí només podem dir-te que tu ja no hi pots fer més. Que si ell vol dir-te alguna cosa, donar-te alguna explicació o demanar-te disculpes, ja sap com trobar-te. A tu ara et toca centrar-te en tu mateixa, en cuidar-te i gaudir de les teves amistats. Posa el focus en tu.
Una abraçada!
La Laura Centellas