Em surt un líquid de la vagina
Em surt un líquid de la vagina que em deixa les calçes molles i fins i tot em deixa també els pantalons humits. La questio es que em surt aquest líquid i a més a més em fa pudor la vagina. Em dutxo pero després de dutxarme ja em fa pudor, que és el que em passa? Que s'ha de fer?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Els genitals no fan pudor, oloren a genitals, no fan olor a colònia però l'olor que despreenen és el més natural que tenim.
El líquid que comentes és el fluxe vaginal, no se si ja tens la menstruació però l'aparició d'aquest fluxe i l'olor una mica més forta que comentes ens indica que els teus genitals interns estan començant a activar-se o ja estan activats del tot. El fluxe vaginal és un mecanisme natural de neteja i de cura que tenim per a mantenir el Ph vaginal estable, però això no és dolent és un mecanisme fantàstic!
Per tant, els teus genitals no fan pudor i tampoc fan olor a colònia, simplement fan olor al que han de fer olor i això és bo.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL